7. května 2010

Carevna


Náhrdelník jsem nazvala Carevna, protože je opravdu mohutný na pohled, ale přitom jemňoučký svým zpracováním. Plynule v sebe přechází černá, tmavě fialová, vínová a oranžová. Hodí se pro sebevědomou ženu, která chce na společenských akcích zazářit, ale také výborně vynikne v rozhalence jednoduché halenky ... Co vy na to dámy? uměly byste ho nosit? 


Já osobně se nebojím snad ničeho :-) Miluji provokaci, nevšednost, originalitu, bourání hranic, osobitost ... no jednodušší asi bude, když řeknu, že jsem prostě ráda JINÁ než všichni ostatní ♥


12 komentářů:

  1. To je nádhera, ty jsi opravdová umělkyně!!

    OdpovědětVymazat
  2. ježiš ... děkuju (červenám se) ... strašně mě to baví a mým velkým snem s přáním je aby mě to jednoho dne mohlo živit :-) tak uvidíme ...

    OdpovědětVymazat
  3. náhrdelnik je krasnej :) ae asi bych ho nenosila protoze je na mě takovej moc velikej :)) a ten si delala ty ? :))

    OdpovědětVymazat
  4. ahoj Princess.N* ano ten jsem dělala já ... takovej pokus

    OdpovědětVymazat
  5. No páni,krásnej náhrdelník,já bych si ho klidně vzala k nějakým koktejlkám bez ramínek :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to jsem ráda že nejsem jediná,která je do nich bezhlavě zamilovaná :D já je tam nemohla nechat,měli poslední 40,má velikost,a ta cena!Jsem šťastná (a možná i blázen,ale co :D )

    OdpovědětVymazat
  7. závist všem manuelně vzručným :-)

    OdpovědětVymazat
  8. občas to není jen o té zručnosti, ale spíš o trpělivosti :-D

    OdpovědětVymazat
  9. k vuni LOVELY : Alenis, dovezl mi ji manzel z Londyna, taky sem ji shanela tady, ale bezvysledne. Takze nakonec jsem ji mela takhle objednanou :)

    p,s, ten obrosky nahrdelnik vypada luxusne.... vidim ho z korzetovyma satama, uplne super!!

    OdpovědětVymazat
  10. to zni dobre - zluty meloun a ostruziny, ktery to je?

    OdpovědětVymazat