9. října 2012

Hruškový koláč s mandlovo-tvarohovou peřinkou

Chtěla jsem dnes svému Muži udělat radost a také jsem potřebovala zpracovat tu hromadu hrušek, ktrerá se usídlila v naší lednici. Moc se mi líbil Šárčin recept na Hruškový koláč, a tak jsem ho dnes vyzkoušela. Nebyla bych to však já, kdybych postupovala přesně podle receptu. Ráda si dělám věci podle sebe...


Těsto:
3 žloutky
130g cukru krupice
300g hladké mouky
200g Hery
1 prášek do pečiva

Mandlovo-tvarohová peřinka: 
250ml zakysané smetany
250ml měkkého tvarohu
2 vejce
4 lžíce moučkového cukru
3 lžíce strouhaných mandlí
3 bílky ušlehané na sníh

Těsto  jsme namačkala do skleněné zapékací misky, nahoru naskládala oloupané a odjadřincované hrušky a to celé zakryla výbornou peřinkou. V Troubě se tento zázrak pekl 50 minut na 170°C.

Žádné komentáře:

Okomentovat