27. ledna 2013

Day 5: Blue nails

Modrá? Dnes není moc nad čím přemýšlet. Ježíšek mi, k mému velikému překvapení, přinesl několik laků a mezi nimi tmavěmodrou Coloramu. Ještě jsem ji nestihla vyzkoušet a tak dnešní zadání mi přišlo vhod. K tomu nový efektový topper od Essence a vykouzlila jsem si na rukou krásné galaxie. 

Maybelline Colorama - 80, Essence special effect! - 02 circus confetti!


Tenhle láček mě opravdu mile překvapil. Ve dvou vrstvách pěkně kryje, udělá opravdu sytě tmavěmodrou barvičku. Mám ho třetí den a mám jen lehce ošoupané konečky (ale to bude asi tím, že jsem nedávala žádný speciální top coat) a to je u mě co říct. Oběcně se mi nová Colorama opravdu zamlouvá a mohu jedině doporučit. 

Jaké zkušenosti máte vy?


3 komentáře:

  1. Moc pěkné nehty! :) Můžu se zeptat, jak probíhá ta spolupráce? To napíšeš ty jim, nebo jak? Moc děkuji za odpověď! :)

    www.duty-live.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. rozmýšľala som nad modrým lakom a tento vyzerá lákavo....a tvoje prevedenie úplná nočná obloha s hviezdičkami:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já moc na modrou nejsem, ale tahle mě učarovala ;-)

      Vymazat