17. ledna 2013

MAKE-UP TAG

Jste stejně zvědaví jako já? Já strašně ráda čtu TAG články a když jsem si Make-up tag přečetla u One Girl, nemohla jsem odolat a také jsem sepsala své odpovědi.


1. Kdybys mohla pracovat pro nějakou kosmetickou firmu, jaké jméno by si dala své kolekci?
Wau, tohle je nevyřčeným snem asi každé kosmetické blogerky. Nejvíc nadšená bych určitě byla, kdybych mohla stvořit kolekci laků na nehty - byly by to tlumené barvy se spoustou třpytek - velkých i malých. A název? GALAXIES 

2. Pokud by sis měla vybrat jeden make up, který by jsi mohla používat do konce života, který by to byl?
Ještě nedávno bych s jistotou odpověděla, že to bude Elixir od Dermacolu, ale teď váhám. V létě jsem tuto svou stálici vyměnila za matující make-up Infinite Matt od Catrice, protože mě už štvalo neustále se lesknoucí čelo. Nejraději bych oba skombinovala :-) Dáte-li mi však ultimátum, sáhnu po Dermacolu, protože mi lépe splyne s pletí a má SPF 15 (a možná to je trošku i patriocismus...).

3. Naušnice nebo náhrdelník?
Jelikož si většinu bižuterie vyrábím sama, volím k různým outfitům různě. Nejvíce mám, ale rozhodně naušnic - asi 150, nejlépe se skladují a nejrychleji nasazují.

4. Preferuješ nahé oči a velmi výrazné rty a nebo výrazné oči a nahé rty?
Moc se mi líbí výrazné rtěnky, ale ty si, podle mého, mohou dovolit pouze dámy, které mají výrazná kukadla od přírody. K těm se já rozhodně neřadím, když se usmívám, oči mi nejsou téměř vidět. Proto jsem se naučila oči zvýrazňovat - bez stínů, tmavé linky na horním víčku a řasenky nemohu být (tedy mohu, ale je to děs).


5. Věc na rty, kterou vždy nosím u sebe?
Jelení lůj v desítkách barev, chutí a tvarů. Rozhodně jich vlastním víc než potřebuji.


6. YouTube nebo blogy?
Cca před pěti lety jsem hltala YouTube - všechny ty zahraniční slečny s miliony super návodů a kosmetikou, kterou v ČR nikdy mít nebudeme. Podle nich, jsem se učila pořádně líčit, zasvětily mě do tajů nail art a obecně nastartovaly mou mánii. Blogy jsem v té době vnímala spíš jako deníčky náctiletých holčiček. Poslední rok se to překlopilo a sledují mnohem více blogy, hlavně ty kosmetické. A asi nemusím dodávat, že to je tak trochu zlo (všechno prostě chci ☺)


7. Máš zvláštní fobii?
Asi není zvláštní, ale mám panický strach z uzavřených prostor. Hlavně mě děsí dav lidí a pak výtahy (12 let jsem bydlela v paneláku v 10tém patře - denně jsem si raději vyšlápla schody).


8. Oblíbené songy, které poslouchám na cestách, nebo při přípravě svého make upu?
 Ani nevím proč, ale hudba z mého každodenního života nějak vymyzela. Doma mám puštěnou televizi a na cestách si pouštím načtené knihy.


9. Televize nebo YouTube?
Jak jsem se už zmínila, je to televize. Doma mi hraje jako kulisa, často ji vůbec nevnímám. Zrovna teď v ní běží debata prezidentských kandidátů.


10. Co Tě inspirovalo psát svůj blog?
Mě k tomu vedla potřeba mluvit o svých zkušenostech. V mém okolí nikdo nechápe proč mám tolik kosmetiky, laků, korálků, bižuterie atd. Takže díky blogu jsem ve spojení se stejně "postiženýma".


Žádné komentáře:

Okomentovat