25. ledna 2013

Nákupy ;-)

Taky milujete drogerkové nakupování? Já se dnes zcela nevinně, během různých nutných pochůzek po městě,  stavila v OD My. Cíleně jsem se šla podívat na oblečení, ale nic moc mě nezaujalo. Naopak tomu však bylo v sekci drogerie. U stojanu Dermacol jsem se nestačila divit - Caviar long stay make-up zlevněn z 430Kč na pouhých 189Kč. Už delší dobu ho mám vyhlídnutý a tak jsem ho tam prostě nemohla nechat.
 
Když jsem šla platit, tak na mě u pokladny vykoukla nabídka Toni&Guy, všechna mini balení (75ml) šampónů a kondicionerů v akci. Za standardních 90Kč bych si je nikdy nekoupila, ale za 24Kč? To už stojí za vyzkoušení. Pořídila jsem si tedy Straight & Protect Conditioner - Vyhlazující ochranný kondicionér. 

Spokojená jsem odcházela směr lékárna, vyzvednout si vzorečky od Vichy (vyzkouším s poreferuji). A jak jsem zahlídla svůj oblíbený Rossmann, má peněženka věděla, že je zle :-) Nutně jsem potřebovala pleťový krém na smíšenou pleť. Snad půl hodiny jsem obhlížela tamní nabídku - moc takových krémů není. Nakonec jsem zvolila opěvovaný Ryor mořské řasy. Doufám, že jste mi ostatní blogerky moc nekecaly, protože jsem po něm sáhla jen a jen díky vám. Lakovací propriety jsou nezbytnost - třpytky od Essence zbožňuju, takže netřeba asi nic dodávat, French manicure od Gabriella Salvete je moje stálice a nutnost v posledních dnech nejpotřebnější je Peel off base coat - díky 31 day nail challenge dostávají nehtíky zabrat.



























U stojanu L'Oréal mě čekalo překvapení - paletky Quad Pro ve slevě. Fialová krásně rozzáří moje šedivé oči a tak za 60Kč (standardně za 280Kč) skončí v mé cestovní kosmetické taštičce ;-)

Nutně jsem samozřejmě potřebovala i rtěnku. Představovala jsem si něco málo výrazného, prostě pro dennodenní nošení a rychlé přemáznutí klidně za chůze. Do oka mi padla Catrice ultimate shine - 200 Get the nudes paper! A podle prvního máznutí soudím, že jsem barvu vybrala správně. Jaká bude rtěnka opravdu? To bude chtít pár dnů testování ;-)

Catrice - 200 Get the nudes paper!




8 komentářů:

  1. Rtěnka vypadá báječně! Pak napiš, jestli vysušuje! Mám od Catrice z jiné řady a ta teda abolutně nehydratuje, i když by snad podle popisu měla :( Ale barevně je super!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě dám vědět. Je taková hodně mazlavá, tak by snad vysušovat nemusela, ale otázkou bude určitě i výdrž ...

      Vymazat
  2. Rtěnky Catrice jsem si zamilovala :)
    Ten make up od Dermacolu je hodně opěvovaný a za tu cenu je jasné, že jsi ho tam nechat nemohla :D

    OdpovědětVymazat
  3. krásné věci sis pořídila :) Ta rtěnka vypadá moc pěkně :)

    http://brunettegirldiary.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. To jsou úžasné ceny :-) ten lak od essence vypadá moc zajímavě :)

    http://hollybword.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Dneska dostane všechno první pořádnou zatěžkávací zkoušku ;-)

    OdpovědětVymazat
  6. Ten lak od essence vypadá fakt pěkně! :)

    www.duty-live.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. už jsem ho vyzkoušela a jsem strašně ráda, že jsem ho koupila ... je super...

      http://alenis-beauty.blogspot.com/2013/01/day-5-blue-nails.html

      Vymazat