20. ledna 2013

Obaly Dermacol

Nic mi nedokáže tak znepříjemnit líčení jako "nějaké smetí", které se mi najednou objeví na obličeji. O čem mluvím? Mrkněte zblízka na fotky a pochopíte. Nesnáším, když se obal výrobku stírá a vy si tím tak nevědomky nanesete na obličej i kus nápisu.

Všude čtu recenze na to, jak je třeba báze od Dermacolu super a nejlepší, ale nikdy mi nikdo neřekl, jak nestabilní má obal.

Asi týden jsem řešila záhadu divných fialových fleků, než jsem si všimla ošoupaného nápisu na micerální vodě.

Máte podobnou zkušenost? Pokud ANO, prosím podělte se o konkrétní výrobky, ať vím čemu se mám obloukem vyhnout. Děkuji ;-)

2 komentáře:

  1. Tu micelárku od Dermacolu mám momentálně doma a dělá mi totéž:(

    OdpovědětVymazat
  2. Mě ta voda dělá to samé, naštěstí jsem si jí nikdy neobtiskla na obličej... Ale báze mi tohle nedělá, ale asi proto, že ji nepoužívám denodenně :) Jinak co mě teď tak napadá... balsám na rty od Panthenolu mi taky takhle slejzal (nápis) měla jsem vždycky oranžové ruce...až jsem to oškrábala sama a teď musím dlouho přemýšlet abych zjistila co, že to je za tyčinku :D

    OdpovědětVymazat