6. ledna 2013

Préférence - L'Oréal Paris

Vyzkoušela jsem snad již všechny drogerkové barvy... Já vím, říkáte si, proč nezajdu ke kadeřnici? Jednoduše. NESNÁŠÍM KADEŘNICTVÍ.

Tentokrát jsme vyzkoušela barvu Préférence - L'Oréal Paris v odstínu Intenzivní ledově čokoládová. Na obrázku můžete vidět obsah balení. Samozřejmě nechybí vyživovací maska na závěr a rukavice. Rukavice mě docela nemile překvapily - nemám vůbec velkou ruku, ale sotva jsem se do nich nasoukala :-/

Samotné barvení bylo jedno z těch nepohodlných. Barva je hodně řídká, takže stékala. Na stříbrnách vláskách však barva chytla dobře (a to je pro mě nejdůležitější). Vlasy jsou opravdu lesklé a vypadají pěkně. Opětovné dobarvení však musím opakovat po 3 týdnech.

Vzhledem k ceně, pohodlnosti aplikace a výdrži si ji pořídím maximálně v nějaké slevě.

Žádné komentáře:

Okomentovat