7. února 2013

Blog sales

Jelikož se mi doma hromadí spousta kosmetiky, kterou nepoužívám, rozhodla jsem se ji poslat dál do světa.  Speciálně pro tuto příležitost jsem vytvořila novou záložku BLOG SALES - kde budu aktualizovat svou nabídku.
 
Nemusíte se bát, že by to byla kosmetika prošlá, nebo jakkoliv znehodnocená. Většinou jde o nevhodné dárky (tzn. že mám již svého favorita, kterého za nic na světě nevyměním), nebo o neuváženou koupi (znáte to určitě všechny).
 
U každého výrobku uvádím jestli je NOVÝ, pouze 1x vyzkoušený nebo používaný. Cena samozřejmě odpovídá stavu a hodnotě výrobku. Změna ceny dohodou ;-)
Posílám doporučeně poštou (60Kč), aby jste se nebály, nebo se můžeme domluvit na osobním odběru v Liberci. Cokoli budete potřebovat, neváhejte mě kontaktovat na email
 
 

1 komentář:

  1. Ahoj to je veľmi dobrý napad ako sa šikovne zbaviť nechceného tovaru :)

    OdpovědětVymazat