6. února 2013

Narozeninové dárečky

kabelka LS Fashion

Rok se zase s rokem sešel a já nedávno slavila 28. narozeniny. A dostala jsem spostu dárků z kterých stále má ohromnou radost. A hlavně, všechny jsou přesně podle mého vkusu ;-) A co, že jsem dostala? 

Od Zlatíčka jsem dostala krásnou černou kabelku, která je ohromně praktická. Vejdou se mi do ní věci na celý den a stále vypadá elegantně. Hlavně už žádné přecpané a beztvaré vaky :-)

Má mánie v lakování a zdobení nehtů nemá konců a tak se můžu těšit z obrovské destičky na razítkování. Můžete tedy očekávat spousty razítkovacích postů (destička má 221 obrázků - takže nuda určitě nebude)

Na nehtíky ještě patřej třpytky ... takže těch mám teď už také zásobu :-)

Od rodičů jsem dostala peníze a tak jsem se je rozhodla využít na dokoupení korálků do mého náramku stylu Pandora.Nejraději bych měla úplně všechny co na světě existují, takže je těžké vybrat si jich jen pár :-(

A od Zlatíčkových rodičů jsem dostala bronzer a štetec na pudr od Oriflame. Bronzer je super, můžu fakt doporučit ... no a štětec sice naní na denní líčení, ale jako nouzové řešení pro "kabelkové líčení" je OK.
Stamp image plate - 221 designs
































Žádné komentáře:

Okomentovat