26. února 2013

Únorové nákupy

Musím se přiznat, že tento únorový měsíc byl pro mou kreditku poměrně náročný. Od března nastupuji do nového zaměstnání a tak jsem hodně utrácela za oblečení a jako každý měsíc i za kosmetiku.
A co, že jsem si pořídila?

Novou barvu na vlasy od Schwarzkopf Color mask ... jsem na ni opravdu zvědavá, působí na mě sympaticky, cena byla 99Kč v Rossmannovi.
Tangle Teezer ve zlaté barvě - nutně potřebuji něco šikovného do kabelky, co rozčeše mé jemné stále se cuchající vlasy. Cena 296Kč na Krasa.cz
Foot works chladivý sprej na nohy od Avonu s vůní třešně - lodičkové období se rychle blíží a tak jsem se předzásobila - na Krasa.cz za 90Kč.
New York Color kompaktní pudr - v blogovém světě poměrně opěvovaný pudr a navíc v Rossmannovi teď běží 25% sleva na celý sortiment NYC, takže jsem si ho vzala jako kabelkovskou nutnost na přepudrování. Má uvnitř zrcátko, což beru jako velké plus. Cena kolem 70Kč
Tvářenka FIT me! od Maybelline, deep rose - její barva mě prostě očarovala, vypadá hodně tmavě (ale když se to s ní trošku umí, vykouzlí krásné tvářičky. Má v sobě jemňoučce zlatý nádech a já se na ni nemůžu vynadívat.
Řasenka Rocket volum od Maybelline - má dokonalý kartáček, super černou barvu a pro mě je to zatím nejlepší objev tohoto roku.

Tužka na oči Essence STAYS no matter what, 03 smokey grey - je měkoučká, nerozmazává se, má barvu tak akorát šedočernou, ale jestli je waterproof tomu moc nevěřím (ale vyzkouším).

Ve výprodeji jsem ulovila ještě Essence Snow Jam stíny v modré barvě - mají krémovou konzistenci a plánuji je používat jako oční linky - v Rossmannu za 29Kč.

Vrací se mi má rtěnková mánie, takže jsem se zásobila ... Dermacol longlasting lipstick - odstín 02 s klikacím otvíráním (je to pěkné, ale nemůžu si na klikání zvyknout) ... Essence gel tint, 03 flashy apricot pěkně zbarví rty do červena, ale je to pěkně přirozené díky gelové konzistenci co se vpije do rtů.


A pro své nehty jsem se zásobila třpytkama (ebay), dotting tools (ebay) a pár laky - Catrice 420 Dirty Berry, NYC 234 Wall Street (používám jako efektový nadlak - sám osobě nekryje ani ve třech vrstvách). A v jedné giveaway jsem vyhrála lak od Essence z kolekce Hugs and kisses, 01 sugar baby love.

Brzy se můžete těšit na podrobné recenze, vše je zatím ve stádiu testování ;-)

Žádné komentáře:

Okomentovat