13. května 2013

Nejsem shopaholik - vážně :-D

Když se moje ... nejmilejší, nejoblíbenější, nejlepší, nejúžasnější ... řasenka Rocket objevila společně se stíny Color Tatoo v drogeriích za opravdu lidovou cenu, nemohla jsem ji tam prostě nechat. Rocketka stojí většinou kolem 300Kč a balení se stíny mě stálo jen 169Kč. Takže, ačkoliv jsem si zakázala kupovat do zásoby, tohle muselo být moje :-D


Chtěla jsem také dát stínům CT druhou šanci. Vlastním zlaté, které mě strašně zklamaly. Tyhle růžovo-zlaté mají úplně jinou strukturu, necuckovatí, dají se vrstvit, vydrží celý den. 

Neodolala jsem také novému posilujícímu šampónu a balzámu od Garnier Fructis. Poslední rok jsem se šampony hodně experimentovala, vyhýbala se silikonům, ale nic mi neudělalo tak pěkné vlasy, jako Fructis. Takže jsem na tuhle novinku zvědavá, a jestli bude fungovat, už přestanu své vlasy trápit svými experimenty.

Jo a pokud máte poblíž Tesco, tak je tam teď koupíte za polovic, než v DM ;-)

Poslední přírůstek je moje stálice - vosk od Yankee Candle - tentokrát s vůní kokosu.

6 komentářů:

  1. ta řasenka a stíny jsou super akce, za takovou cenu! :)

    OdpovědětVymazat
  2. a ta řasenka je fakt dobrá? stíny jsou dokonalé no a black coconut nemá chybu, já už vosk dopálila, určitě chci svíčku :)

    OdpovědětVymazat
  3. mám zapadlé oči, krátké světlé řasy, které rostou rovně a všechny řasenky se mi hned rozmazávají a obtiskávají ... Rocketka mi vykouzlí oči ... řasy zahustí, prodlouží, maličko i natočí a neobtiskává se. Pro mě je to zlatý grál.

    OdpovědětVymazat
  4. také mám tu sadu Maybelline a jsem moc spokojená :) za tu cenu sem to tam nemohla nechat :D

    OdpovědětVymazat
  5. super nákup, musím aj ja vyraziť do obchodov!

    inak ta pozyvam na moju GA, ktora onedlho konči :)
    http://mimslady.blogspot.sk/2013/04/prva-giveaway-na-uvitanou.html

    OdpovědětVymazat