8. května 2013

Spring nails

Dnes na mě dýchlo jaro a chtěla jsem mít na nehtech něco křiklavého, výrazného, hravého... Takto to dopadlo ;-)

Catrice - 810 ACid/DC, Catrice - 820 Pimp My Shrimp


9 komentářů:

  1. moc hezké barvičky, myslím, že na jaro jsou úplně nejlepší :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné jarní barvy ! - hravé veselé, zaujala mě každá ruka jiná i detail kytičky - škoda, že na to nemám ani nervy ani odvahu :)

    OdpovědětVymazat
  3. Laky Catrice mám moc ráda, a to jak vlastnostmi, tak i jejich barevnou škálou. Vypadá to vážně moc pěkně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlas, pro mě jsou catrice laky naprostá jednička.

      Vymazat
  4. Krásná inspirace! Moc se mi líbí kombinace barev kterou jsi vybrala.
    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat
  5. Milujem jarnu manikuru !!! Krasny post...pozyvam ta ku mne na blog. Co povies na vzajomny follow ? Let me know ! :)

    http://dzejzetko.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat