19. června 2013

Jak bojuji s horkem?

Počasí si s námi hraje. Chvilku nadáváme na spoustu vody a zimu a hned v zápětí nás sužují horka. Co dělat, když se nemůžete na celý den ponořit do vody nebo zavřít do lednice? Mám pro vás pár typů jak přežít den, když rtuť na teploměru překročí třicítku.

V horkých dnech se neobejdu bez vyčesaných vlasů. A tak drdoly jsou pro mě letos nejlepším řešením. A aby to nebyla nuda, obměňuji je kytkami do vlasů. Někdy jsou látkové, jindy čerstvé. Občas hodně barevně výrazné a často neutrálně nenápadné.

Kytky do vlasů seženete snad na každém kroku. Tato je z H&M.









Bez čeho neopustím domov, je řádné namazání opalovacím krémem. Spálím se i když je pod mrakem a u moře mi nestačí ani faktor 50. V mém kosmetickém arzenálu své místo nalezl Nivea Sun protect & bronze 30. Velmi rychle se vstřebává, nezanechává mastnou pokožku a urychluje zhnědnutí. Bez něj bych byla po opalování 3 dny rudá jak rak a pak se sloupala. Díky němu jsem červená jen 1 den. Do kabelky u mě v létě patří Astrid Sunface 30. Je určený na obličej, ale používám ho běžně na domazání se během dne. A nejenom, že se krásně vstřebává, on pleť umí opravdu hydratovat. Za mě je to jednička ;-)
Když se už horko nedá skoro vydržet a nejraději bych skočila pod první sprchu, vodotrystk či kašnu ... sáhnu po osvěžujících sprejích. Momentálně používám na tělo Balea Bodytonic SUN. Voní po papáje, mangu a jablku. Díky mechanickému rozprašovači ho můžete mít kdykoliv s sebou a osvěžovat se dle libosti. 

Další oblíbenec je na obličej a dekolt AQUA spray od značky RIVAL de Loop. Díky Aloe Vera pleť nejenom osvěžíte, hydratujete, ale i rozáříte. Co mi u něj však hodně vadí, je balení. Nesmí se vystavovat teplotám vyšším 50°C, jinak by bouchnul. Jenže v tomto horku je v autě i mnohem více stupňů. Vhodný je tedy tak do kanceláře, když přiběhnete z oběda a potřebujete se rychle zchladit.




Pokud nemáte to štěstí, že můžete celý den strávit v žabkách, tak si nožky taky zaslouží svou dávku osvěžení a úlevy. Foot works od Avonu je na to jako dělaný a navíc voní po třešních, takže pokud potřebujete i trochu zakrýt odér, tak to zvládne. Ovšem nečekejte, že budete celý den běhat ve starých botaskách a pak to zachráníte sprejem ...

A když se vám podaří po celém dnu přijít domů, musíte se rozmazlit. Zkuste to po mém...

Metaxa, zázvorový tonic a hodně ledu.











Pak už jen nožky nahoru a užijte si zbytek slunečného dne.

Jak bojujete s horkem vy?

6 komentářů:

  1. To poslední se mi líbí nejvíc.. Metaxa a tonic, mmm. Jinak já používám termální vodu od Balei (na noc si jí dávám vždycky do ledničky) a taky hodně vlhčené ubrousky na otření obličeje a tak podobně. Hezký článek :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jé o kombinaci metaxa a tonic jsem ještě neslyšela, ale ráda ochutnám a tu termální vodu se také chystám si pořídit, jinak cokoliv s ledem je vítané :D

    OdpovědětVymazat
  3. Mňam metaxa s tonikem!:) Foot works od Avonu jsem ještě nezkoušela, ale chtělo by to něco pro nožky, to vedro jim nedělá moc dobře..

    www.lorietta.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Hezké tipy na osvěžení, hlavně ty osvěžující vody. Nějakou pořídím. Jinak já piju hodně vody s citronem.
    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat
  5. Zapomněla jsem ještě na studenou sprchu ♥

    OdpovědětVymazat