11. června 2013

Novinky květen/červen

Trocha nákupů za poslední týdny. Tentokrát se jedná o samé nezbytnost... vážně :-)


Balea sprchová pěna - Tuhle limitku jsem si nechtěla nechat ujít, protože úžasně ovocně voní a líbila se mi ta představa bohaté pěny. Slouží opravdu dobře a navíc se s ním dá i pohodlně holit, takže úspora času i místa v koupelně.

Freeman sugar scrub pomegranate - To byste nevěřili, jak je složité v drogerii sehnat dobrý tělový peeling. Pokud máte to štěstí a na nějaký narazíte, tak je to většinou jen sprchový gel s pár kuličkami. Takový peeling vás však na samoopalovací krém moc nepřipravý. Hledala jsem tedy těžší kalibr a našla ... Freeman je vlastně hustá cukrová pasta a funguje dokonale.

Gabriela Salvete Mate - můj miláček make-up Catrice infinite matte mi už došel a tak bylo potřeba pořídit si něco nového. A protože přichází léto, chtěla jsem něco s lehčí texturou. Nakonec padla volba na Mate od GS a to nejenom díky textuře a barvě, ale i díky ceně (v akci v Rossmannu za 50%).

Gabriela Salvete Diamante - řasenek není nikdy dost a protože byla ta akce v Rossmannu a blogerský svět ji miluje, chtěla jsem zjistit v čem je tak skvělá. Teď už to chápu, úžasně prodlužuje řasy.

Maybelline Color Whisper - k létu patří výrazné rtěnky a tak jsem podlehla akci 1+1. Fuchsiová 150, byla jasná volba a k ní jsem se rozhodla zariskovat a vzít jednu fialovou 310. Doma přišlo trošku zklamání, protože na rtech jsou téměř totožné a navíc se nenanášejí rovnoměrně. Přes léto je "utahám", ale další si rozhodně nekoupím.
Maybelline Color Whisper - 310 Mad for Magenta, 150 Fant for Fuchsia

Holika Holika Jewel-Light Waterproof Eyeliner - Korejská kosmetika mě stále láká a když jsem našla opravdu rozjasňující voděodolnou tužku na oči, koupila jsem ji. Je hodně měkká, takže maluje skoro sama a obsahuje velké zlato-růžové částečky, které oči opravdu rozzáří. Asi půjdu i do nějaké z tmavších variant.
Holika Holika Jewel-Light Waterproof Eyeliner - Pink Topaz

9 komentářů:

  1. pěkné novinky :) ta akce na color whisper je dobrá! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jey o tej sprchovej pene som písala recenziu. Je fakt super!
    DanyLoveLife

    OdpovědětVymazat
  3. To já znám s těmi nezbytnostmi - pořád něco potřebuju..:-)...Ten peeling vypadá dobře, vím, jak se špatně hledá - zatím nenašla ten pravý..

    OdpovědětVymazat
  4. Ty mycí pěny jsou úplně geniální :) Mám je radši jak sprchové gely ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Ty linky Holika HOlika vypadají úžasně! :) Škoda, že není možnost je vyzkoušet někde v kamenném obchodě, nechce se mi objednávat na slepo :/

    OdpovědětVymazat
  6. Věříš, že je Holika z ebay pravá? Pokud máš dobrou zkušenost s konkrétním prodávajícím hoď nám tip:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. slepě věřím a doufám :-/ ale jelikož všude je skoro za hubičku, předpokládám, že ji snad nefalšují ...

      Vymazat