2. července 2013

Make-upové stálice - červen 2013

Mám doma plné šuplíky "malovátek", ale ve skutečnosti se maluji jen pár oblíbenci. Občas vyměním rtěnku, či stíny, základ však zůstává stejný. Máte taky své stálice?




1. Catrice - Infinite Matt up to 18h Make up, 010 light beige
Středně krycí make-up, který mi nezvýrazňuje suchá místa, čelo se mi po něm vydrží nelesknout celý den a je cenově dostupný. Jsem zvědavá, jestli přepracovaná verze, kterou Catrice uvede na podzim, bude stejně dobrá.

2. NYC - Smooth Skin loose face powder, translucent
20g průsvitného sypkého pudru mi vystačí snad na celý rok. Neřekla bych, že je něčím výjmečný, svou část práce však odvede stejně dobře, jako opěvovaný fixační pudr Dermacol. V porovnání výkon/cena jednoznačně vítězí.

3. Artdeco - Eyeshadow base
O mé několikaleté stálici jsem už psala ZDE. Krásně zvýrazní stíny a udrží je na svém místě. Bez této báze, bych měla už po dvou hodinách stíny slité do jedné ohavné čárky.

4. E.l.f. - Brightening Eye Color, Brownstone 2012
Oční stíny, které používám na úpravu svého obočí. Používám dvě prostřední hnědé v závislosti na barvě svých vlasů. Zvýrazněné obočí vypadá přirozeně a barva vydrží na svém místě celý den. 

5. MUA - Undressed eyeshadow palette
Všude vychvalovaná paletka očních stínů je u mě teď nejvíce používaná, ale na zadek jsem si z ní nesedla. Je úžasně pohodlné mít stíny takto při sobě a jakkoli je nakombinovat. Ráno to šetří spoustu času a nedá se s ní nic zkazit. S výdrží stínů nemám díky bázi problém. Super je i na cestování, takže své místo si obhájí určitě i v dalších měsících.

6. Maybelline - Color Tattoo 24HR, 65 Pink Gold
Podlehla jsem kouzlu Color Tattoo. Tato růžovo-zlatá je ideální do vnitřního koutku přes jakékoliv stíny. S neutrálními krásně rozzáří oko, s tmavými dodá dramatickou jiskru. Dokud nevyschnou, budu je ráda používat.

7. Maybelline - FIT me! Blush, Deep Rose
Nádherná vínovo-růžová barva se zlatavými odlesky. Dá se suprově vrstvit, takže si intenzitu barvy regulujete sami. Ačkoliv vlastním mnohem dražší tvářenky, tato je mým favoritem a to nejenom barvou, ale také výdrží.

8. Maybelline - Rocket Volume Express
Řasenka, která dokáže s mými řasami divy. Je super černá, díky gumovému kartáčku se dostane barva na každou řasu a co je nejlepší, řasy mi i natočí a prodlouží. Ani po několika měsících používání se mi nestalo, aby se drolila či rozmazávala.

9. Maybelline - Color Whisper, 150 fuchsia
Taková letní rtěnka / nertěnka, výrazná / nevýrazná, oblíbená i neoblíbená. Zvládnu se s ní namalovat i bez zrcátka při spěchání na pracovní schůzku.

Až teď jsem si uvědomila, jak hodně je značka Maybelline zastoupená v mém krášlícím koutku...

4 komentáře:

  1. Ten makeup od Catrice miluju! Neni to nic tekuteho, skvele kryje, dobre se roztira a je matny, nemuzu si na nej stezovat! Konecne ho taky u nekoho vidim :-) Jenom mam otazku, prodavaji ho jeste? Ja uz ho totiz nikde nevidela a dochazi mi :-( No baze taky na jednicku a paletka presne, dobra ale na zadek sem si z ni nesedla, kazdopadne za ty penize dobrej kauf :-)

    Adéla (www.ilea.cz)

    OdpovědětVymazat
  2. Color whisper a color tattoo jsou také moje stálice,používám je každý den..:)Chtěla bych ti říct,že máš moc pěkný blog,jen tak dál..:)
    Já mám také blog a byla bych ráda kdyby ses na něj podívala a ještě více kdybys mě sledovala přes GFC..:) Já tebe už sleduji..:)

    http://cosmeticsisourlife.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Color Whisper je super ))
    tinyinworld.blogspot.com

    OdpovědětVymazat